Thursday, July 2, 2015

IBU BAPA ANDA PASTI GEMBIRA JIKA ANDA HADIAHKAN INI DI HARI RAYA NANTI..

Selalunya Mama bercakap pasal anak-anak, kali ini biar kita bercerita bab ibu bapa pula.. Yelah di bulan Ramadhan yang mulia ini mesti asyik teringat kampung halaman, lagi-lagi ibu ayah di kampung.. So sesekali balik kampung ni, Mama cadangkanlah anda bawa buah tangan atau hadiah untuk mereka.. Walau kepulangan anda yang mereka nanti, kalau ada hadiah lagi syok!



VIVIX SHAKLEE HADIAH TERBAIK 

Vivix adalah jus botanical yang mengandungi 1001 macam kebaikan, lebih-lebih lagi jika ibu bapa anda menghidap penyakit 3 serangkai.. Kencing Manis, Sakit Jantung dan Darah tinggi adalah antara sakit-sakit yang menyerang warga tua kini.. Kalau pun mereka masih tidak menghadapi sebarang penyakit, Vivix Shaklee boleh diamalkan bagi membendung sebarang penyakit kritikal.. Orang kata lebih baik mencegah dari merawat gitu..

BCOMPLEX PENEMAN SEJATI

Bukan warga emas sahaja yang memerlukan Bcomplex Shaklee ni, Mama yang muda jelita belia ni pun suka sangat dengan Bcomplex.. Mana taknya, kalau letih je telan Bcomplex pasti segar bugar mata.. Laju je buat kerja kerana ada energy booster! Bcomplex juga sangat sesuai untuk penghidap kencing manis kerana ianya membakar lemak dan gula di dalam badan kita.. Bcomplex memang teman sejati..

Duit boleh dicari, tapi ibu bapa tiada gantinya.. Hargai mereka sementara kita masih diberikan peluang.. Semoga Allah SWT sentiasa melindungi ibu bapa kita dan memberikan kesihatan yang baik untuk mereka.. Untuk pembelian Hadiah Teristimewa ini boleh hubungi Mama Fiza di no telefon 019-915 4727, Mama juga menyediakan perkhidmatan COD Percuma sekitar Kuantan dan Maran.

Salam sayang, Assalamualaikum..

3 comments: